Apple alta putenza, NEW USB PD3.1 carica rapida MacBook Pro, caricatore 140W

U 19 d'ottobre di u 2021 à 1:00, Apple hà tenutu un avvenimentu per annunzià ufficialmente u Macbook PRO 2021 cù u processore M1 PRO/M1 MAX, chì hè u primu Macbook PRO cù carica rapida USB PD3.1.Apple cù un novu USB-C 140W è cable sò u novu standard USB PD3.1.

MacBook Pro

In questa cunferenza di stampa, Apple hà liberatu un Macbook Pro 14 inch è 16 inch, è cù dui novi processori 5nm per u putente prestazione di Macbook Pro 2021, rispettivamente M1 Pro è M1 MAX.

xzvaad

U MacBook Pro 14-inch hà duie versioni, tramindui cù chips M1 Pro;Ci sò trè versioni di u MacBook Pro 16-inch, duie cù chips Pro è una cù chips M1 MAX.

asvasv

U Macbook Pro 2021 16-inch cun un novu caricatore USB-C 140W, chì hè cuncepitu a stessa serie di caricatori USB-C di Apple, ma hè rettangulare invece di quadratu.

U Macbook Pro 2021 cun un novu caricatore USB-C 67W per u mudellu bassu 14-inch è un caricatore USB-C 96W per u mudellu altu 14-inch.Tutti i mudelli cù un cable magneticu MagSafe 3 di 2 metri cù USB-C.

savav

U processore M1 Pro / M1 MAX hà un controller Thunder integratu, è Macbook Pro 2021 hà trè porti Thunder 4 cumplettamente funzionali in a forma fisica di USB-C, tutti chì supportanu a trasmissione di dati 40Gbps è a trasmissione video 6K@60Hz.Inoltre, hà una uscita video HDMI, un lettore di carte SDXC è una interfaccia per cuffie da 3,5 mm.

asvsav

Ci hè una lista di l'adattatore di putenza MacBook, a carica rapida standard di Apple di u primu novu MacBook hè 29W, è dopu lanciatu i prudutti MacBook cù l'adattatore di alimentazione di 30W, 61W, 87W, 96W è cusì.

In 2021, cù a liberazione di Macbook Pro 2021, i laptops Apple entreranu cumplettamente in l'era di carica rapida 140W, è hè previstu di diventà u primu fabricatore in u mondu di laptop standard di carica rapida USB PD3.1.

Pò esse vistu chì a più grande dimensione di u notebook, u livellu più altu, u megliu u rendiment, è u cunsumu d'energia più altu.Per quessa, Apple furnisce l'apparecchi di carica rapida cù diversi ingranaggi di putenza per i notebooks MacBook di diverse dimensioni è livelli.

40W USB-CAdattatore di putenza

Apple vene standard cun un adattatore di alimentazione USB-C 140W per u MacBook Pro 16-inch, u primu adattatore di alimentazione in u mondu basatu annantu à u standard di carica rapida USB PD3.1.U novu MacBook Pro hè ancu prubabile di sustene a nova tecnulugia di carica rapida USB PD3.1.

savbdsbsd

Caricatore Apple 140W USB-C hè u primu adattatore di putenza veloce USB PD3.1 in u mondu, soprattuttu perchè Apple cum'è un membru core di l'Associazione USB-IF, hè stata impegnata à prumove l'implementazione è u sviluppu di a tecnulugia di ricarica rapida USB PD dapoi a liberazione di u primu novu MacBook chì sustene a carica rapida USB PD in 2015. Attualmente, Apple hà decine di penne, tablette, telefunini è altri prudutti chì supportanu a carica rapida USB PD.

savdbtmrm

Apple hà digià 10 USB-C fast ac dc adapter chargers, di i quali solu 18W è 20W sò per i telefoni è i pads.L'altri ottu tipi per MacBooks.U MacBook Pro 2021 16-inch cù 140W USB C PD ac dc power adapter carica rapida per a prima volta.

Cavu USB PD3.1

U MacBook liberatu da Apple supporta l'interfaccia MagSafe 3 è USB-C per a carica.

A principiu di u 2006, u MacBook cù una interfaccia di carica magnetica MagSafe 1 in forma di T, è in u 2010, hè stata cambiata in una MagSafe 2 in forma di L. In l'iMac liberatu in April di questu annu, Apple hà ancu aduttatu una putenza magnetica multifunzionale. interfaccia di furnizzioni.

asfnfgmrf

U MacBook Pro 16-inch cun un caricatore di l'adattatore di alimentazione 140W USB-C ac dc, è ancu cù un cable di carica USB-C à MagSafe 3 di 2 metri.Questu hè u primu cable in l'industria chì sustene a carica rapida USB PD3.1.Hè statu listatu in l'Apple Store separatamente, u prezzu di vendita hè 340RMB.Basatu nantu à u cable MagSafe 3, u MacBook Pro 16-inch pò ottene una putenza di carica massima di 140W.

aghdhnd

Tuttavia, deve esse nutatu chì Apple è l'industria ùn anu micca liberatu publicamente u cable USB-C à USB-C cù u standard di carica rapida USB PD3.1, sia u MacBook Pro 16-inch pò ottene una carica rapida di 140W attraversu u USB. -C interfaccia?Ùn hè ancu chjaru.

Attualmente, USB-IF hà annunziatu u standard di u cable USB Type-C 2.1 è hà annunziatu un novu logu di putenza di cavu USB Type-C certificatu.U cavu USB Type-C certificatu mostrarà u logu, chì sustene u 60W o 240W rilasciati recentemente, cum'è definitu da a specificazione USB Power Delivery (USB PD) 3.1.

ghmrwfe

Uni pochi anni fà, Apple hà introduttu un cable USB-C Thunderbolt 3 di 0,8 metri in u so situ web.Non solu supporta a trasmissione di dati finu à 40 Gbps, ma pò ancu ottene una putenza di carica finu à 100W.

mfjthwg

U cable gimli 3 Pro di 2 metri d'Apple hè un disignu intrecciatu neru chì supporta u trasferimentu di dati finu à 40 Gb/s à u connettore li 3, u trasferimentu di dati USB 3.1 di seconda generazione 10 Gb/s, l'output video DisplayPort (HBR3), è finu à 100 W di capacità di carica.U materiale in u cable di disassemblamentu hè veramente solidu.

USB PD3.1 vene

L'Associazione USB-IF hà appena liberatu u cavu USB Type-C è a versione standard di l'interfaccia V2.1 in maghju 2021, è u standard di caricatore di alimentazione rapida USB PD3.1 hè statu ufficialmente liberatu, chì pò sustene u caricatore di l'adattatore di alimentazione di 240W ac dc massimu.

asvbtrjrt

In u novu standard di caricatore USB PD3.1 adattatore veloce, in più di classificà USB PD3.0 in a gamma di putenza standard (SPR in breve), trè livelli di tensione fissi (EPR in breve) di 28V, 36V è 48V è trè regulable. I livelli di tensione (AVS per cortu) sò aghjuntu, ma u currente di output massimu hè sempre à 5A.

Pò esse vistu chì l'ultimu caricatore USB-C 140W liberatu da Apple sustenerà a tensione di carica rapida EPR in u novu standard di 28V, è uttene una putenza di output 28V / 5A 140W.

fdnfgnr

Avemu cumpilatu una storia di u standard di carica di l'adattatore USB, a speranza pò aiutà à sapè à capisce i cambiamenti in diverse tappe.

Perchè Apple prumove vigorosamente a carica rapida USB PD3.1

Cum'è di solitu, se u MacBook Pro 2021 vole ottene una putenza di carica 140W, pò esse equipatu cù un caricatore cù u so propiu cable MagSafe 3 in standard uni pochi anni fà.Perchè aduprà a fonte di carica rapida USB-C 140W + cable MagSafe 3 sta volta?

Hè esattamente induve Apple si trova in l'Associazione USB-IF.U nome cumpletu di USB-IF hè u USB Implementers Forum.Hè statu stabilitu in u 1995 è hà a sede in i Stati Uniti.Hè statu creatu inseme da Apple, HP, Intel, Microsoft, Renesas, STMicroelectronics, TI Texas Instruments è altre cumpagnie.

vatgjmfg

Pò esse vistu chì Apple hè un membru core di l'Associazione USB-IF è hè ancu obligatu à cumpiendu a missione di l'Associazione USB-IF.A missione di l'Associazione USB-IF hè di furnisce una specificazione di l'interfaccia di trasmissione standard è unificata per fà a cunnessione è a trasmissione trà l'urdinatore è l'equipaggiu perifericu faciule è cunvene, eliminendu l'inconveniente di utilizà carte o switch esterni.

Sottu u standard USB PD3.0, per via di e limitazioni di terminali è cavi, u currente di trasmissione di USB-C hè limitatu à 5A, a tensione di USB PD3.0 hè 20V, è a putenza di 100W pò solu risponde à i bisogni di carica. di quaderni sottili è ligeri, chì hè statu limitatu Molti scenarii d'usu d'alta putenza.A ghjudicà da l'attuale feedback di u mercatu, u listessu hè veru per i laptops di ghjocu cù un rendimentu più altu chì utilizanu sempre l'interfaccia tradiziunale di carica DC per ottene una carica più alta.

Ovviamente, questu ùn hè micca ciò chì vole USB-IF.

gfmyjreh

USB PD3.1 pò furnisce una putenza di carica massima di 240W allargendu a tensione à 48V è l'attuale 5A invariata, chì copre quasi tutti i libri di ghjocu di grafica indipendente d'altu rendimentu, stazioni di travagliu mobili è alcune alimentazione di desktop, è migliurà ancu u USB PD. .A pupularità di i normi di carica rapida in u campu di l'alimentazione di u cunsumadore, rimpiazzà l'adattatori di putenza voluminosi tradiziunali cù adattatori USB PD3.1 avanzati.

Hè capitu chì i voltaggi 28V, 36V è 48V appena aghjuntu currispondenu à l'applicazioni di 6 batterie, 8 batterie è 10 batterie rispettivamente.U standard di ricarica rapida USB PD hà allargatu assai novi campi d'applicazione, cumprese l'urdinatori, i servitori, i motori è l'alimentazione di cumunicazione, ecc., è veramente capisce a carica rapida PD per tuttu.

U riassuntu finali

A liberazione di MacBook Pro 2021 di Apple hè epocale, è u so impattu, almenu in l'area di carica, hè straordinariu.Cum'è Apple hà liberatu u primu novu MacBook chì sustene a carica rapida USB PD sette anni fà, ùn pò micca esse capitu da tutti à u principiu, ma u tempu hà datu a megliu risposta, è a carica rapida d'alta putenza hè u futuru.

Quandu u sviluppu di u standard di ricarica rapida USB PD3.0 hà scontru un collu di buttiglia, cum'è un membru core di l'Associazione USB-IF, Apple hà tornatu à piglià l'iniziu, lanciando un caricatore di carica rapida 140W chì sustene u standard USB PD3.1, per u futuru di u mercatu di fonte di carica rapida indica a direzzione di u sviluppu.

U MacBook Pro 2021 16-inch hà annunziatu l'accessoriu di carica rapida USB PD3.1, chì hè un bonu principiu per i notebooks di punta per sustene a carica rapida universale.Di sicuru, u futuru hè ancu pienu di opportunità è sfide.Dopu chì a tensione di uscita attuale hè aumentata à 28V, tutta l'ecologia di carica purterà ancu cambiamenti.Infine, abbracciamu u cambiamentu è guardemu à u futuru.

À questu tempu, sè vo vulete sapè nantu à a fabbrica chì pruduce caricatori veloci 140W, per piacè cunsultateci.


Tempu di Postu: Mar-01-2022